Livework nieuwsbrief
Onze inzichten, jouw inbox - mis niets ;)

Hoe weet je of je organisatie echt verbinding maakt met klanten – voorbij de silo’s? We maken klantgerichte verandering mogelijk door het proces van opereren en services te overzien.

We vertalen business doelen naar een uitvoerbare strategie voor je organisatie. We beantwoorden vragen zoals: Hoe ondersteunt onze huidige organisatie de ontwikkeling van een nieuw product? Waar liggen de kansen voor verbetering? Wat moeten we prioriteren? Wij vertalen ambitieuze aspiraties naar een concrete, realistische werkelijkheid.

 

“Maak ons geobsedeerd met de consument!”

Adidas streeft naar ‘consumentenobsessie’ door klantwaarde centraal te stellen in hun digitale transformatie. Ze wilden deze visie vertalen naar een transformatieroadmap.

Livework heeft Adidas zes jaar lang ondersteund om strategische speerpunten naar uitvoering te begeleiden, zowel op digitaal gebied als in retail en groothandel. Altijd consument gericht. We lieten hen zelfredzaam achter – mét hun eigen service design team.

Lees meer

Een duurzaamheidskompas voor een Amerikaanse logistiekgigant

Livework werd door een logistiekgigant om ondersteuning gevraagd voor het bereiken van diens vóór-2040-klimaatneutraal-ambitie. Hierbij stond digitale versnelling centraal.

Het digitale team nam in deze transformatie een belangrijke rol op zich. De vraag was: waar moeten we beginnen en waar gaan we naartoe? Samen met het digitale team ontwikkelden we een duurzaamheidskompas.  Dit kompas helpt hen navigeren en koers houden in het streven naar deze missie.

Lees meer

Extreme klantgerichtheid in de verzekeringsbranche

In 2010 lanceerde Gjensidige een organisatiebreed programma gericht op het transformeren naar een klantgericht bedrijf. Livework was een essentiële partner in dit initiatief en heeft met Gjensidige samengewerkt aan meer dan 40 projecten die hebben bijgedragen aan de transformatie van hun bedrijf.”

 

Lees meer
Let's talk!
Ben Reason Founding Partner

I am a founding partner of Livework having set-up the company in 2001. My focus on keeping Livework at the forefront of service design practice and ensuring we continue to create value for our clients.

Ik heb het privacybeleid gelezen en stem ermee in.