Livework nieuwsbrief
Onze inzichten, jouw inbox - mis niets ;)

Technologie brengt, op zichzelf, niet automatisch voordelen of oplossingen. Het moet aansluiten op het doel van de organisatie en de mensen die ze bedient.

Hoe wij kunnen helpen

We beginnen bij je klanten. We komen hun behoeftes te weten, en stemmen de digitale visie hierop af.

Vervolgens werken we aan je interne organisatie om blijvende verandering te waarborgen. We stemmen management, meetwaarden en de operatie af op de nieuwe servicevisie.

Dit zal uiteindelijk de prestaties verbeteren voor:

Klant
Creëer waardevolle services voor je klant door de verbinding tussen je kanalen en touchpoints te verbeteren.

Organisatie
Cultiveer een aantrekkelijke en doelbewuste digitale organisatie waar mensen graag willen werken.

Business
Verbeter zowel efficiëntie als effectiviteit door strategisch digitaal in te zetten.

Creating a digital mental wellbeing service for Londoners
leestijd 10 min
Public Health England,

Het risico van het mislopen van waardelevering

Wanneer je sterk inzet op digitaal kun je het risico lopen de verkeerde dingen te bouwen. Of ze verkeerd te bouwen, en de verkeerde waarde te leveren. Deze whitepaper illustreert hoe je die valkuil kunt vermijden.

Let's talk!
Ben Reason Founding Partner

I am a founding partner of Livework having set-up the company in 2001. My focus on keeping Livework at the forefront of service design practice and ensuring we continue to create value for our clients.

Ik heb het privacybeleid gelezen en stem ermee in.