Digital Transformation
Digitale technologieën zijn steeds vaker het belangrijkste kanaal bij klantinteracties. Maar, “slechts 21 procent van de bedrijven lukt het om daadwerkelijk de transformatieve kracht van digitaal te gebruiken” – Genpact
Digitaal is geen simpele add-on. Je moet mensen, processen en producten opnieuw afstemmen op een nieuwe servicegerichte realiteit.
Technologie brengt, op zichzelf, niet automatisch voordelen of oplossingen. Het moet aansluiten op het doel van de organisatie en de mensen die ze bedient.
Hoe wij kunnen helpen
We beginnen bij je klanten. We komen hun behoeftes te weten, en stemmen de digitale visie hierop af.
Vervolgens werken we aan je interne organisatie om blijvende verandering te waarborgen. We stemmen management, meetwaarden en de operatie af op de nieuwe servicevisie.
Dit zal uiteindelijk de prestaties verbeteren voor:
Klant
Creëer waardevolle services voor je klant door de verbinding tussen je kanalen en touchpoints te verbeteren.
Organisatie
Cultiveer een aantrekkelijke en doelbewuste digitale organisatie waar mensen graag willen werken.
Business
Verbeter zowel efficiëntie als effectiviteit door strategisch digitaal in te zetten.
“You’ve got to start with the customer experience and work backwards to the technology.”
– Steve Jobs |
Het risico van het mislopen van waardelevering
Wanneer je sterk inzet op digitaal kun je het risico lopen de verkeerde dingen te bouwen. Of ze verkeerd te bouwen, en de verkeerde waarde te leveren. Deze whitepaper illustreert hoe je die valkuil kunt vermijden.
Onze aanpak is systemisch. Wanneer we services ontwerpen overwegen we alle aspecten om een consistente en blijvende transformatie te bereiken.
|
I am a founding partner of Livework having set-up the company in 2001. My focus on keeping Livework at the forefront of service design practice and ensuring we continue to create value for our clients.
Bekijk onze andere uitdagingen
Customer Centricity
Hoe richten we onze organisatie in zodat we echt gericht zijn op het creëren van klantwaarde?
Innovation by Design
Hoe kunnen we onze services ontwikkelen en innoveren om echte klantwaarde te genereren?
Sustainable Futures
Wat zijn de beste strategieën en oplossingen om een duurzame transformatie aan te gaan?
Digital Transformation
Hoe realiseren we de belofte van digitalisering terwijl we onze klanten tevredenstellen en concurrerend blijven?