Livework nieuwsbrief
Onze inzichten, jouw inbox - mis niets ;)

Klantgericht worden – en blijven – is niet makkelijk. Je kunt op veel manieren klantgerichter worden. Door onze jaren aan ervaring in de praktijk, zijn we er van overtuigd dat design de beste manier is.

Een klantgerichte organisatie zijn betekent

  • …dat je een breed begrip hebt van wat je klanten willen bereiken, en wat ze daadwerkelijk doen.
  • …dat je kunt vertellen, meten en bijhouden wat jij en je klanten proberen te bereiken.
  • …dat je investeringen kunt prioriteren aan de hand van wat het voor klanten betekent.
  • …dat je doorlopende verbeterinitiatieven managet die de end-to-end klantervaring verbeteren.

Hoe wij kunnen helpen

Een klantgerichte transformatie klinkt misschien als veel werk, en dat is het ook. Maar geen zorgen, wij hebben er ervaring mee. Wij weten wat werkt, en hoe we voor jouw organisatie een plan ontwerpen dat blijvende transformatie waarmaakt.

We werken als één team samen met jou, om stakeholders in banen te leiden, obstakels te overwinnen en valkuilen te vermijden. We kunnen je in contact brengen met CX-beoefenaars in andere organisaties om je te helpen met het opbouwen van een peer-to-peer ondersteuningsnetwerk.

 

Onze aanpak

Onze beproefde aanpak is gebaseerd op meer dan 20 jaar ervaring, academische precisie en praktische toepassing.

Ons model bestaat uit zes pijlers die de basis vormen voor ons werk. Ze omvatten allerlei capaciteiten die we inmiddels als essentieel beschouwen voor langdurig succes.

 

Meer weten over dit model?

Hoe klantgericht is jouw organisatie?

We hebben een model ontwikkeld met de essentiële bouwstenen  om organisaties zoals de jouwe klantgerichter te maken. Ontdek hoe jouw organisatie momenteel presteert met behulp van onze Customer Centric assessment tool.

Doe de test

Customer centric transformation is a journey, not a destination

Het was een jarenlange reis. Resultaten hadden de tijd nodig om zichtbaar te worden. Maar, vooruitgang is er nu wél. Dit rapport neemt je mee door de hoogte- en dieptepunten, patronen en cruciale momenten in de transformaties – zoals we van de CX-leaders en practicioners hoorden die betrokken waren bij deze studie.

 

Download whitepaper
Let's talk!
Anne van Lieren Lead Service Designer

I am a lead service designer and a researcher with a strong interest in human behaviour and user research. I work on the crossroads of service design, human behaviour and business to create meaningful customer experiences that deliver value to both the customer and business.

Ik heb het privacybeleid gelezen en stem ermee in.