Livework nieuwsbrief
Onze inzichten, jouw inbox - mis niets ;)

Of je het nou innovatie, verbetering of transformatie noemt, verandering is alleen écht effectief als je klanten je leidraad worden. Klantwaarde is het baken dat je mensen, processen en onderdelen verbindt.

Uitdagingen die we aanpakken

In ons werk combineren we klantgerichtheid met de transformerende kracht van service design om vier veelvoorkomende en nauw verwante uitdagingen aan te gaan:

Kone had als strategisch doel om hun repeat revenue servicebusiness te laten groeien. Ze moesten differentiëren om klanten te winnen en te behouden – maar hoe?

We signaleerden de value drivers voor vier belangrijke klanttypen en formuleerden een servicevoorstel dat aansloot bij hun specifieke behoeften. Vervolgens vertaalden we dit naar een verkoopaanpak, ondersteund door nieuwe digitale tools. Dit resulteerde in meer sales, een hogere orderwaarde en verbeterde leveringsefficiëntie.

Lees meer

Adidas streeft naar ‘consumentenobsessie’ door consumentenwaarde centraal te stellen in hun digitale transformatie. Ze wilden deze visie vertalen naar een transformatie roadmap.

Livework heeft Adidas zes jaar lang ondersteund om strategische speerpunten naar uitvoering te begeleiden, zowel op digitaal gebied als in retail en groothandel. Altijd consument gericht. We lieten hen zelfredzaam achter – mét hun eigen service design team.

Lees meer

De NHS in Sussex heeft een digitale strategie: ze willen technologie inzetten om de ervaring en zorg voor patiënten te verbeteren. Hierbij is het cruciaal dat die technologische interventies bieden wat patiënten – en personeel – nodig hebben.

We hebben Sussex geholpen ervoor te zorgen dat deze transformaties worden geleid door een grondig begrip van behoeften en waarde. De behoeften van patiënten en personeel en vertaalden we naar vereisten voor systeemimplementatie. Van inzicht naar Jira-ticket.

Lees meer
Ik heb het privacybeleid gelezen en stem ermee in.